01.Послуга

Дизайн інтер'єру магазину

02.Про стиль

Дизайн інтер'єру магазину

МагазінaКак відомо, реклама є двигуном торгівлі. В наш час, люди часто приймають рішення про покупку певних речей, керуючись емоціями. Запахи, освітлення, і в цілому - дизайн приміщення безпосередньо впливають на те, піде від вас клієнт з покупкою або вибере для цього ваших конкурентів. Тому, дизайн магазина так важливий, якщо ви хочете збільшення продажів і підвищення лояльності до вашого бренду. Які ж особливості варто врахувати, створюючи дизайн комерційного приміщення і як це впливає на обсяги продажів?

Коли створюється дизайн такого приміщення, як магазин, важливо враховувати не тільки вимоги і побажання замовника, а й те, які люди будуть приходити в приміщення - тобто, цільову аудиторію проекту. Тому що це безпосередньо впливає на вибір того, яким буде проект. Тому, спочатку проводиться зустріч між замовником і дизайнером, на якій обговорюється асортимент, його презентація і цільова аудиторія проекту. Все це і допомагає зрозуміти, яким в результаті стане приміщення.

**Подальші дії по розробці дизайну магазину припускають:** **Вчинення замірів об'єкта** - сюди входять не тільки точні конфігурації, але і інформація, яким приміщення було в початковому вигляді, його інженерні мережі та первинна планування. **Розробка креслень і планувань** - створюється попередній макет приміщення і робочі креслення, які будуть використовуватися під час ремонту. **Прорахунок вартості** - це робоча кошторис, згідно з якою формується бюджет, що включає в себе: обладнання та меблі, матеріали для оздоблення, ремонтні роботи. **Візуалізація** - важливий пункт, без якого в дизайні комерційних приміщень обійтися складно. Це реалістичний макет магазину після ремонту, в форматі 3-D моделі.Авторскій нагляд - це контроль за всіма етапами виконання робота на об'єкті і контроль за тим, щоб явна дизайнерська задумка була виконана в повному обсязі.

**За допомогою грамотного дизайну можна виправити недоліки початкового простору.** Цього можна домогтися за допомогою правильного розташування світла, дзеркал і інших об'єктів. Іноді приміщення може перетворитися до невпізнання, якщо використовувати тільки перераховані вище речі. **Приділяйте увагу висвітленню.** Тому що освітлення безпосередньо впливає на те, яким покупець побачить ваш товар і чи погодиться його придбати. Світло не повинен зліпити - ні покупця, ні продавців. Світло, скоріше, повинен створювати атмосферу затишку і добре гармоніювати із загальним виглядом магазину. **Інтер'єр не повинен відволікати від товару.** Це важливе правило, тому що дизайн повинен допомогти вам продати товар, а не заважати це робити. Все повинно працювати тільки в сторону товару. Навіть якщо покупець зайшов до вас на п'ять хвилин - він повинен захотіти залишитися. І цей ефекту можна досягти за допомогою хорошого дизайну. **Інтер'єр повинен відповідати цільовим призначенням.** Немає сенсу робити дуже дорогий дизайн в магазині, який продає середній по вартості товар. Це тільки відлякає потенційного покупця і піде врозріз з цінностями вашого бренду. Торгове обладнання та колір стін повинні вигідно виділяти товар і підкреслювати його. Якщо інтер'єр відволікає від товару - це не дуже хороший інтер'єр. Він повинен грамотно доповнювати всі деталі, але не переводити увагу покупця тільки на себе. **Дизайн повинен передавати унікальна торгова пропозиція.** Не повинно створюватися враження нашарування деталей - вашому потенційному покупцеві повинно бути чітко зрозуміло повідомлення, яке ви хочете до нього донести. Звичайно, на це впливає площа, якої ви маєте в своєму розпорядженні - природно, що на меншій площі хочеться розташувати більшу кількість товарів. Але пам'ятайте, що порожні простору, якщо вони грамотно вписуються в загальний інтер'єр, тільки посилюють враження дорожнечі.

Не забудьте приділити достатню кількість уваги кольором. Психологами вже не раз доведено, що колір - один з найважливіших факторів, при прийнятті рішень про покупку. Існує безліч досліджень про те, як колірна гамма впливає на емоції і рішення людини. Але є важливий фактор - колір не працює сам по собі, він заграє тільки в зв'язку із загальною атмосферою приміщення. Тому пам'ятайте про те, що колір - ваша головна зброя, але приділіть достатньо уваги і загального дизайн-проекту, враховуючи особливості.

03.пакети послуг

Ми знаємо, як втілити ідею в реальність

Пакет №01Дизайн проект 40$ / м²
  • Послуга дизайн проекту включає в себе:
  • Обмірний план
  • План демонтажу і монтажу стін і перегородок
  • Plan after redevelopment of premises with dimensions
  • Креслення розміщення меблів
  • Схема підлогових покриттів і матеріалів
  • План стель
  • Схема розрізів стелі (складних конструкцій)
  • План освітлювальних приладів
  • Схема вимикачів
  • План розеток із зазначенням розташування
  • План розташування сантехніки
  • Розгортки стін кожного приміщення, із зазначенням матеріалів та площ
  • Специфікація освітлення
  • Специфікація оздоблювальних матеріалів
  • Специфікація меблів
  • Візуалізація інтер'єру в програмі 3Dmax
Пакет №02Авторське супровід 40 $ / м²
  • Авторський нагляд включає в себе особистий супровід дизайнера в ході всього процесу ремонту від початку і до кінця, в тому числі обов'язки:
  • Відвідувати об'єкт для нагляду за ходом і якістю виконуваних робіт відповідно до дизайн-проектом
  • Взяти участь в підборі підрядчиків
  • Забезпечити ознайомлення з проектною і робочою документацією замовника і команду з будівельно-ремонтних робіт
  • Консультувати підрядників за проектом в ході будівельно-оздоблювальних робіт
  • При необхідності вносити в робочі креслення виправлення, уточнення і доповнення (після демонтажу старих стін, елементів інтер'єру та влаштування нових стін, перегородок, конструкцій, вирівнювання і влаштування підлог, стін і стель, придбання меблів та сантехніки)
  • Консультувати замовника і брати участь в підборі всіх необхідних матеріалів, меблів, обладнання, сантехніки, світильників, текстильних виробів, декору і т.п.
00.Instagram

Проекти, релізи та цікавий матеріал!

Instagram@ar.design.studioПідписатися